Kedves Vásárlónk!
Elhivatottak vagyunk abban, hogy az ön egyedi kérését, panaszát gyorsan, magas szinten és minőségben kezeljük!
1. Lépés:
Kérjük pontosítsa megkeresése okát, miszerint az:
- Termékkel kapcsolatos kérdés.
- Elállás - visszaküldés. Reklamáció. Rendelés lemondása.
- Visszatérítés. Garancia. Jótállás.
- Számla probléma. Számla újraküldés.
- Egyéb érdeklődés, felvilágosítás kérése
(Ha gondolja, a lentebb olvasható fogalom gyűjteményben tájékozódhat folyamatainkról, azok fogalmáról és feltételeiről).
2. Lépés:
Kérjük készítse elő a folyamat elindításához szükséges adatokat, információkat úgy, mint:
Személyes adatok:
- Név
- e-mail cím
- mobil szám
Már leadott rendeléssel, vásárlással kapcsolatos ügyintézéshez:
- Rendelés szám (Azonosító szám)
- Termék cikkszáma
Termék reklamációval kapcsolatos ügyintézéshez:
- Fotó vagy videó.
(Fotó vagy videó feltöltése nem kötelező, a reklamáció folyamata kép és videó nélkül is elindítható, ám a reklamáció okáról kapott fotó vagy videó megküldése nagyban meggyorsítja a folyamatot! Képet vagy videót Ügyintézőnk utólag is kérhet. Fotót, vagy videót egy mozdulattal az űrlapon fog tudni feltölteni.)
3. Lépés:
A folyamat elindítása:
Ide kattintva töltse ki adatlapunkat / kérdőívünket.
______________________________________________________________________________
REKLAMÁCIÓ
Folyamata:
1. Reklamációs ügyintézéshez kérem töltse ki az adatlapunkat.
2. A beérkezett adatlap feldolgozását megkezdjük.
3. A feldolgozás folyamatáról e-mailben tájékoztatjuk
Időtartama: 14 nap
VISSZAKÜLDÉS
Fogalma:
A fogyasztó a 45/2014. (ii. 26.) Korm. Rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles az árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó az árut a határidő lejárta előtt elküldi.
Feltétele:
- Magánszemély
- Szállítható állapotban, becsomagolva eredeti, sértetlen dobozába, alkalmasnak kell lennie a további értékesítésre.
- A csomagnak tartalmaznia kell minden egyéb tartozékot, útmutatót stb.
- Kézhezvételtől számított 14 napon belül.
- A termékre megtekintési, kipróbálási, üzembe helyezési lehetőség vonatkozik, de a terméket nem megengedett folyamatos használatba venni.
- Utánvéttel vagy portósan visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége a vevőt terheli!
Költsége:
A visszaküldés költsége hibátlan termék esetén a vevőt terheli, kivéve, ha külön egyezség esetén az elszállítást a webáruház magára vállalja.
Folyamata:
1. Küldje vissza a terméket részünkre. Cím: 1211 Budapest, Varrógépgyár utca 17-19.
2. A feladási bizonylatot küldje el e-mailben az info@prodis.hu címre
3. Elállás esetén webáruházunk az összeget a termék vissza érkezését követő 14 napon belül visszautalja az elállási nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra.
VISSZATÉRÍTÉS
Fogalma:
14 napon belül visszaérkezett áru ellenértékét az eladó a fogyasztónak 14 napon belül visszatéríti.
Folyamata:
1. A termék érkezzen vissza az eladóhoz.
2. Az eladó le ellenőrzi, hogy a termék megfelel e a visszaküldés szabályainak, ellenőrzés után esetleges értékcsökkenésről az eladó tájékoztatja a vásárlót.
3. Az eladó a visszatérítésről kiállított számlát e-mailben megküldi.
4. Az eladó a visszatérítést 14 napon belül megindítja.
Időtartama: 14 nap
SZÁMLA
Webshopunkban történt vásárlás esetén:
- Önnek a vásárlásáró elektronikus számlát állítunk ki.
- Az elektronikus számlát kézbesítés után (a küldemény átvétele után) automatikusan állítja ki rendszerünk.
- Az autómatikusan kiállított számlát a rendelésben megadott e-mail címre, a számla kiállításakor, azonnal, automatikusan megküldjük.
JÓTÁLLÁSI JEGY:
- Garancia igény esetén a fogyasztó részére elektronikusan megküldött e-számlát fogadjuk el jótállási jegyként.
GARANCIA:
- Érvényesítési határidő:
- A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (ix. 22.) Korm. Rendelet szerint:
10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év, 250 000 forint eladási ár felett három év.
Figyelem!
- A garancia érvényesítéséhez kérjük őrizze meg a számlát.
- A garancia érvényesítéséhez kérjük őrizze meg legalább 14 napig a termék eredeti csomagolását, dobozát.
ELÁLLÁS
Fogalma:
A fogyasztónak, online felületen leadott megrendelések esetén a kiszállított termék kézhezvételét követő 14 napon belül joga van elállni a vásárlástól.
Elállni jogosult:
Az elállás gyakorlására magánszemély jogosult.
Feltétele:
- Magánszemély
- Szállítható állapotban, becsomagolva eredeti, sértetlen dobozába, alkalmasnak kell lennie a további értékesítésre.
- A csomagnak tartalmaznia kell minden egyéb tartozékot, útmutatót stb.
- Kézhezvételtől számított 14 napon belül.
- A termékre megtekintési, kipróbálási, üzembe helyezési lehetőség vonatkozik, de a terméket nem megengedett folyamatos használatba venni.
- Utánvéttel vagy portósan visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége a vevőt terheli!
Elállás folyamata:
Az internetes vásárlás elállási folyamata azzal kezdődik, hogy a fogyasztó a kézhezvételtől számított 14 napon belül bejelenti írásos elállási szándékát a webáruház felé:
1. Jelzi elállási szándékát online felületünkön: Itt
2. A beérkezett szándéknyilatkozat feldolgozását megkezdjük és 1 munkanapon belül felvesszük önnel a kapcsolat.
3. Közösen megkeressük problémájára a legkedvezőbb megoldást
SZÁMLA ÚJRAKÜLDÉSE
- Önnek a vásárlásáró elektronikus számlát állítunk ki.
- Az elektronikus számlát kézbesítés után (a küldemény átvétele után) automatikusan állítja ki rendszerünk.
- Az autómatikusan kiállított számlát a rendelésben megadott e-mail címre, a számla kiállításakor, azonnal, automatikusan megküldjük.
Ám bizonyos esetekben a számla elektronikus megküldése sikertelen...
Például:
- Ön az e-mail címét rosszul adta meg
- A számla az ön spam fiókjában landolt
- Technikai problémák
Ilyen esetekben természetesen segítünk!
Kérje a számla újbóli megküldését itt!
RENDELSÉ LEMONDÁSA
- Rendelését egyszerűen lemondhatja, ha az már leadott, folyamatban lévő, de nem teljesített, azaz nem kiszállított (nem átvett) rendelés
- Rendelését gyorsan és egyszerűen lemondhatja itt is.